اعلام زمانبندی، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری - تمدید مهلت ثبت نام تا 23 آبان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۹ | تعداد بازدید: 8907

 

ضمن تبریک موفقیت در آزمون سراسری و ورود به عرصه دانشگاه، به اطلاع می رساند با توجه به شیوع بیماری کرونا و با استناد به نامه شماره 3348/500/د مورخ 15/07/99 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی و غیرحضوری صورت خواهد پذیرفت . لذا خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری جهت ثبت نام جدا خودداری نمایید.

 

تذکر مهم: لطفا تا زمان اتمام ثبت نام این صفحه را جهت اطلاع از آخرین تغییرات پیگیری نمایید.

 

نوع ثبت نام

گروه های داوطلبین

تاریخ

ساعت

ثبت نام اینترنتی

کلیه گروه های آموزشی

12 آبان 99 لغایت 19 آبان 99  (تا 23 آبان تمدید شد)

24-8

 

نکات مهم:

  • حداکثر 72 ساعت پس از ثبت نام اینترنتی  مجددا به سامانه ثبت نام اینترنتی مراجعه نموده، تاییدشدن ثبت نام یا هرگونه نقص در اطلاعات و مدارک ثبت نامی شما که به شما اطلاع رسانی شده است را بررسی نمایید. در صورت مشاهده پیام نقص در مدارک ، پذیرفته شده موظف به تکمیل و اصلاح مدارک می باشد. در غیر اینصورت ثبت نام وی لغو می گردد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال در مراحل ثبت نام صرفا با شماره 05152228023 –واحد آموزش و تحصیلات  تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه – در تماس باشید.
  • در صورت هرگونه ابهام در خصوص مدارک به جداول پیوست در انتهای صفحه مراجعه نمایید.

 

(قبل از کلیک حتما توضیحات زیر را مطالعه نمایید)جهت ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

نکات مهم ثبت نام اینترنتی: 

  • اسکن مدارک کاملا واضح  باشد -به عنوان مثال در اسکن ریز نمرات، نمرات قابل خواندن باشد- در غیر اینصورت تایید ثبت نام شما امکان پذیر نخواهد بود و تصاویر باید دوباره بارگذاری گردد.
  • حجم هریک از فایل های ارسالی نباید از 300 کیلو بایت بیشتر باشد.
  • در صفحه ثبت نام اینترنتی نوع کاربری را بر روی دانشجویان جدید الورود قرار دهید.
  • نام کاربری کد ملی و رمز عبور شماره داوطلبی می باشد
  • جهت ثبت نام اینترنتی حتما از مرورگرهای به روز گوگل کروم و فایرفاکس استفاده نمایید. 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی (جهت دریافت فرم ها بر روی عنوان فرم کلیک نمایید) 

 

مراحل تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و نحوه ارسال به دانشگاه (جهت دریافت فرم ها بر روی عنوان فرم کلیک نمایید)

  • مشمول (افرادی که به خدمت  سربازی نرفته اند)
    •  دریافت و تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی یا تعهد نامه نظام وظیفه (درج اطلاعات در فرم به صورت تایپ شده صورت گیرد )
    • الصاق عکس به فرم درخواست معافیت تحصیلی
    •  ارسال فرم فوق (به صورت ورد یا پی دی اف) به آدرس education@thums.ac.ir - (تاییدیه دریافت ایمیل شما حداکثر 1 روز کاری  بعد برای ایمیل شما ارسال خواهد شد)
    • دریافت فرم امضا شده از طریق ایمیل فوق توسط دانشجو ( حداکثر 72 ساعت پس از ارسال )
    • ضمیمه کردن آخرین مدرک تحصیلی (مدرک پیش دانشگاهی مخصوص فارغ التحصیلان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و مدرک متوسطه جهت فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید و یا فرم انصراف از تحصیل دانشجویان انصرافی) و مراجعه به دفاتر پلیس + 10 و دریافت معافیت تحصیلی
    • اسکن و ارسال فرم معافیت تحصیلی دریافتی از پلیس +10 به آدرس education@thums.ac.ir (تاییدیه دریافت ایمیل شما حداکثر 1 روز کاری  بعد برای ایمیل شما ارسال خواهد شد)
      • کلیه پذیرفته شدگانی که سال اخذ آخرین مدرک آنها خرداد یا شهریور 99 می باشد و همچنین دانشجویان انصرافی بهمن 98 و بعد از آن به شرط آن که ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه ) باشند ، فقط پر کردن فرم تعهد کفایت میکند.( این دسته از پذیرفته شدگان در بهمن ماه جهت صدور معافیت تحصیلی اقدام خواهند کرد)
      • در خصوص سایر پذیرفته شدگان صرف نظر از نیمسال پذیرش (مهر یا بهمن ) در تاریخ ثبت نام اینترنتی حتما نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند . در غیر اینصورت ثبت نام آنها ملغی خواهد شد.
      • پذیرفته شدگان محترم تنها نسبت به ارسال فرم تکمیل شده تنها یک مرتبه و از یک ایمیل اقدام نمایند. پاسخ به ایمیل ظرف یک روز کاری به همان ایمیل داوطلب ارسال میگردد
  • غیر مشمول
    • اصل وکپی پایان خدمت یا معافیت (دائم- پزشکی- موارد خاص و...)​​​​​​
    • گواهی اشتغال به خدمت (برای شاغلین نیروهای مسلح)

تذکرات مهم:

  1. کلیه داوطلبان ملزم به انجام ثبت نام اینترنتی می باشند.
  2. دریافت کد رهگیری در زمان ثبت نام اینترنتی به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.
  3. عدم ثبت نام اینترنتی در زمان تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و ثبت نام دانشجو کان لم یکن تلقی می گردد. بازه زمانی ثبت نام تمدید نخواهد شد.
  4. اصل مدارک تحصیلی و فرم های ثبت نامی و فرم تعهد محضری را تازمان تحویل به دانشگاه نزد خود نگه دارید. 
  5. از ارسال اصل کلیه مدارک تحصیلی و ثبت نامی به دانشگاه خودداری نمایید.
  6. ثبت نام دانشجو تا زمان تحویل اصل مدارک تحصیلی به صورت مشروط می باشد.
  7. ثبت نام نهایی پذیرفته شده پس از دریافت مدارک و بررسی و تایید از سوی آموزش دانشگاه انجام خواهد شد. بدیهی است در هر زمان که آموزش دانشگاه، طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون سراسری 1399 و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام دانشجو را "غیر مجاز" تشخیص دهد فورا از ادامه تحصیل فرد در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد.
  8. در صورت محرز شدن عدم صحت اطلاعات درج شده در فرم ها و یا مدارک ثبت نامی در هر زمان از تحصیل ، ثبت نام دانشجو لغو می گردد.
  9. پذیرفته شدگان ملزم به تکمیل و تایید صحت امضا در فرم تعهد محضری در یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر خود می باشند.فرم مذکور بدون شماره ، تاریخ  و مهر دفاتر اسناد رسمی فاقد ارزش و اعتبار می باشد.
  10. ادامه تحصیل به طور همزمان وبه هر شکل در تمام دانشگاه ها مجاز نمی باشد. در صورت تایید چنین موردی، از ادامه تحصیل  دانشجو در هر مرحله ای جلوگیری بعمل می آید.

 

مدارک مورد نیاز حوزه دانشجویی:

دانشجويان گرامي پيش ثبت نام در سامانه های مدیریت دانشجویی (خوابگاهي، تغذیه، رفاهی) به زمان ديگري موکول شده است جهت اطلاع از زمان شروع مجدد پيش ثبت نام اطلاعيه هاي سايت دانشگاه به آدرس http://www.thums.ac.ir را حتما دنبال نماييد.

  • در صورت سوال یا بروز مشکل در خصوص سامانه های مدیریت دانشجویی در ساعات اداری با خانم خواره 52246032 051 تماس حاصل نمایید

 

جداول پیوست:

p1

 

p2

 

p3

 

نوع اطلاعیه
اطلاعیه