انتشار راهبرد مشارکت عمومی

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۵:۱۶| تعداد بازدید: 15

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با انجام برنامه ریزی های لازم و استفاده از نظرات کارشناسی  در مسیر وظایف سازمانی خود از جمله خدمات آموزشی،بهداشتی و درمانی را در بهترین کیفیت ممکن در چهارچوب قوانین اداری و سازمانی به مخاطبان خودارائه دهد.چشم انداز سازمانی ما این است که بتوانیم با بهترین خدمات کیفی و کمی در ارتقاء سطح سلامت منطقه بیشترین تاثیررا داشته باشیم.

 ارتباط دوسویه با مخاطبان  رکن اصلی تحقق اهداف و اجرای ماموریت های یک سازمان می باشد تا بتوان با دریافت و انعکاس خواسته ها،نظرات و پیشنهادات مردم خدمات شایسته تری به آنها ارائه داد و بهترین تصمیمات را در چهارچوب قانون اتخاذ نمود .بالابردن میزان رضایت مخاطبان سازمان از مهمترین هدف ها در ارائه راهبردهای مدیریتی می باشد

در این راستا و به منظور افزایش  مشارکت های مردمی، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برخود لازم می داند کلیه  نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.