فقط تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه زمان باقی است:

اصناف بدون ثبت نام در سامانه سلامت اجازه فعالیت ندارند

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۲:۲۸ | تعداد بازدید: 368

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: فقط تا ساعت 24 روز پنج شنبه 28 فروردین ماه برای ثبت نام در سامانه سلامت زمان باقی است و اصناف بدون ثبت نام در سامانه اجازه فعالیت دوباره ندارند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر الهام بهره مند اظهار داشت: عدم ثبت‌نام در سامانه سلامت منجر به صادرنشدن مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد کاری اصناف خواهد شد.

وی افزود: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان به منظور شروع فعالیت با رعایت الزامات بهداشتی اعلام شده در راهنماهای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا فقط تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه، اجازه ثبت نام در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir  و وارد کردن اطلاعات مربوط به واحد کاری، نوع فعالیت و اطلاعات تماس را دارند.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف و صنایع کم‌خطر و پرخطر باید در این سامانه ثبت‌نام کنند، عنوان داشت: واحدهای صنفی و صنعتی مجاز و کم خطر پس از ثبت نام در این سامانه و صدور مجوز، به شرط رعایت موارد بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز می کنند.

لازم به ذکر است، براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فعالیت‌های صنوف پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی،  سینماها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی می‌شوند که تا اطلاع ثانوی مجاز به بازگشایی و فعالیت نمی باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.