در نشست مشترک ائمه جماعت و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مطرح شد :

ایستادگی در برابر مستکبران و استقلال پیام چهل سالگی انقلاب ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۳:۴۷ | تعداد بازدید: 676

در آستانه فرارسیدن دهه فجر شکوهمند انقلاب نشست هم اندیشی مشترک ائمه جماعت حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه با موضوع تبیین برنامه های نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این نشست برنامه ریزی گسترده دشمنان در راه کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را نکته مهم قلمداد کرد و بیان داشت : ملت بزرگ ایران در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب بصیرت و درک بالای خود را به عرصه نمایش گذاشته اند و قطعا امسال نیز برنامه های چهل سالگی انقلاب ملت ایران با پیام "ایستادگی در برابر مستکبران ، استقلال و عزت ایرانی" باشکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد شد .

ایشان با اشاره به همزمانی ایام الله دهه مبارک فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت : این تقارن فرصت مغتنمی است تا یادآوری کنیم سبک زندگی فاطمی که روشنگر مسیر انقلاب اسلامی بود و امروزه نیز مسیر توسعه و پیشرفت از همین سبک زندگی الگو می گیرد .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل نقش ائمه جماعت در روشنگری نسل جوان انقلاب را مهم برشمرد و افزود : توجه به نیاز مخاطب یکی از ضروریات کار ائمه جماعت است و بایستی همه ما در هر لباسی هدفمان رضای خدا و ادای دین به انقلاب و خون پاک شهیدان باشد .

گفتنی است در این نشست در خصوص اجرای چهل برنامه تدوین شده در ستاد نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه بحث و تبادل نظر شد .

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.