دکتر قنبری زاده در آئین تکریم مقام بازنشستگان دانشگاه عنوان کرد :

بازنشستگان گنجینه های ارزشمند تجربه برای هر سازمانی محسوب می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۴:۱۱ | تعداد بازدید: 845

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، مراسم تکریم مقام بازنشستگان با حضور ریاست دانشگاه ، قائم مقام و معاونین ،مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، مدیران و کارکنان  و جمعی از بازنشستگان دانشگاه در محل سالن همایش های ابن سینا برگزار شد .

دکتر سعیدرضا قنبری زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این مراسم ضمن تبریک این روز به بازنشستگان عنوان داشت : بازنشستگان گنجینه های ارزشمند تجربه برای هر سازمان محسوب می شوند و شایسته است تا در برنامه ریزی هایی که در راستای توسعه و پیشرفت مجموعه صورت می گیرد از تجربیات گرانبهای این عزیزان استفاده گردد .

ایشان در ادامه سخنان خود افزود : در جلساتی که با نمایندگان بازنشستگان دانشگاه برگزار کرده ایم مشکلات این عزیزان را به بحث و تبادل نظر گذاشته ایم و تلاش داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را تا حد ممکن مرتفع سازیم و زمینه های تکریم هرچه بیشتر این قشر محترم و عزیز را فراهم کنیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در جهت به ثبت رساندن کانون بازنشستگان دانشگاه مکاتبات لازم را با وزارت کشور داشته ایم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رسمیت یافتن این کانون باشیم .

همچنین نماینده بازنشستگان دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه ، درخواست های بازنشستگان را مطرح و از مسئولین دست اندرکار خواست تا زمینه رسیدگی به این درخواست ها فراهم گردد .

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از بازنشستگان دانشگاه تجلیل به عمل آمد .

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.