بیانیه گام دوم ، محور نشست کارگروه رسانه ای دفتر نهاد مقام معظم رهبری در داشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ؛

بیانیه گام دوم اساس تحول بنیادین کشور است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۱۰:۱۴ | تعداد بازدید: 117

نشست کارگروه رسانه ای دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با محوریت بررسی بیانیه گام دوم و چگونگی تبیین و پیاده سازی آن در سطح رسانه با حضور کارشناسان دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و نمایندگان دانشجویان  برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، مسئول روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در این نشست ضمن تاکید بر لزوم پرداختن به دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های کشور برای نسل جوان و اهمیت واکاوی بیانیه گام دوم در فضای علمی دانشگاه ها به عنوان بستر توسعه علمی کشور اظهار داشت : همان‌طور که در مقدمه این بیانیه مورد تأکید مقام معظم رهبری قرارگرفته است، ایشان در بخش اول، دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب را برای نسل جوانی که عمدتاً در آن مقاطع دهه پیروزی انقلاب نبوده‌ و سنشان اجازه نمی‌داد که همه این دستاوردها را ببینند، تبیین و تشریح کرده‌اند و این خود نشان دهنده اهمیت معرفی پیشرفت ها برای نسل جوان است .

حسین میری در ادامه دانشجویان را موتور محرک فرهنگی جامعه دانست و افزود : اگر امید در بین دانشجویان تقویت شود و با اخلاص و اعتقاد قلبی پای در عرصه جهادی عمل بگذارند قطعا بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد چرا که در طول انقلاب نیز هرگاه میدان به جوانان سپرده شده نتیجه های مثبتی عاید شده است . فضای امروز دنیا نیاز به حضور در میدان جنگ نرم دارد و فکر پویای دانشجوی انقلابی  در این مسیر باعث نقش برآب ساختن حیله های مکارانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهد شد.

همچنین کارشناس فرهنگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بیانیه گام دوم را اساس تحول بنیادین کشور داست و اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب در بخش دوم بیانیه، گام بعدی را که باید در انقلاب برداشته شود و فرآیندی را که باید طی کرد تا به اهداف خود به‌طور کامل دست پیدا کنیم برای نسل جوان تبیین کرده‌اند و ایشان در این بخش اهداف را با ظرافت مثال زدنی شفاف کرده‌اند تا به یک تمدن و دولت‌سازی نوین برسیم و در این مسیر عمده تکیه و امید ایشان به نسل جوان و بویژه جوانان نخبه دانشجو است .

محمدمصطفی صیقلیان در ادامه فضای رسانه را فضای جنگ امروز دنیا دانست و با تاکید بر لزوم حضور پررنگ در جبهه های رسانه ای بیان داشت : امروز حضور در میدان جنگ نرم دشمن برای حفظ آرمان های ارزشمند انقلاب وظیفه تمام دانشجویان انقلابی و فرهیختگان جامعه اسلامی است و با توجه به منویات گرانبهای مقام معظم رهبری بایستی در این زمینه احساس تکلیف کرده و حضوری جهادی داشته باشیم .

گفتنی است در این نشست دانشجویان پیشنهادات خود در جهت ارتقای فعالیت های رسانه ای دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و چگونگی بیان بیانیه گام دوم در فضاهای رسانه ای ارائه نمودند و در خصوص راهکارهای موجود بحث و تبادل نظر شد .

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.