معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد:

تزریق بیش از ۱58 هزار دُز واکسن کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۲:۳۷ | تعداد بازدید: 117

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه گفت: تا کنون 158 هزار و400 دُز واکسن طی دو نوبت به افراد واجد شرایط و گروه‌های هدف در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

دکتر الهام بهره‌مند با اعلام این خبر افزود: از این تعداد تزریق واکسن، 108 هزار و 770 دُز در مرحله اول و 46هزارو 777 دُز در مرحله دوم بوده است.

وی اظهار کرد: به‌طور میانگین روزانه 3 هزار و 500 دُز واکسن در جمعیت تحت پوشش دانشگاه تزریق می‌شود و امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم روند واکسیناسیون را تسریع و جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

دکتر بهره‌مند ادامه داد: در حال حاضر متولدین سال 1365 و قبل از آن بدون پیامک و متولدین 70 با ارسال پیامک می‌توانند به مراکز واکسیناسیون کووید 19 تحت پوشش دانشگاه مراجعه نمایند.

وی افزود: در حال حاضر فعالیت تزریق واکسن جمعیت شهری در مرکز تجمیعی شهدای مدافع سلامت واقع در ترمینال مسافربری، مرکز واکسیناسیون شهدای تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مرکز شهدای سرباز شهرک ولی‌عصر (عج) و بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین (ع) و جمعیت روستایی تحت پوشش دانشگاه در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه خاطرنشان کرد: فرد واکسینه شده چنانچه نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بی‌تفاوت باشد، ممکن است به سرعت به کرونا مبتلا شود پس همچنان توصیه ما به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.