تقدیر فرمانده سپاه ناحیه‌ی مقاومت بسیج مه‌ولات از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۵:۰۰ | تعداد بازدید: 299

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مه‌ولات با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تلاش‌های رئیس، معاونین و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه در این دیدار ضمن تشکر از همکاری سپاه در طرح مسجد سنگر سلامت که مزین به نام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است افزود: حضور بسیجیان در کنار مدافعین سلامت باعث خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم می‌شود.

دکتر حسین ابراهیمی پور با تاکید بر اینکه مهمترین راه کنترل ویروس کرونا، ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیرانه است افزود:تلاش جمعی همه‌ی دستگاه‌های خدمت‌رسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است و در این میدان عزم همگانی و جهادی ماندگار در حال رقم خوردن است.

مهندس مهدی دهقان مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات هم از سپاه و بسیج به عنوان بازوهای توانمند حوزه سلامت در مقابله با کرونا یاد کرد و عنوان داشت: از آغاز مواجهه با بیماری کرونا همراهی مردم و تلاش دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند بسیج و سپاه یاری‌گر مدافعان سلامت در خط مقدم دفاع از جان همشهریان بوده است و قدردان این همراهی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مه‌ولات نیز با قدردانی از مجاهدت مدافعان سلامت در مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر کادر درمان در زمین دشمن که همان کرونای منحوس است می‌جنگند و همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی ،استفاده از ماسک وتغییر در رفتار و زندگی،بهترین تشکر از این جهاد بزرگ مدافعان سلامت است.

سرهنگ مهدی اسماعیل زاده با اشاره به اینکه نیروهای بسیج، سپاه و آحاد مردم قدردان تلاش و روحیه مجاهدانه و ایثارگرانه مدافعان سلامت هستند افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان مه‌ولات و همچنین مدافعان سلامت در تربت حیدریه بار سنگینی بر دوش دارند و بدون هیچ چشم داشتی علیرغم خطر، به مردم و بیماران خدمات می‌دهند و مردم ما قدردان این عزیزان هستند.

وی در پایان از ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جهت اختصاص یک‌دستگاه سونو گرافی،حضور ۶ پزشک متخصص مقیم، اختصاص یک‌دستگاه ونتیلاتور، پیگیری جهت تکمیل مرکز جامع سلامت شهر فیض آباد و شادمهر، پانسیون پزشکان و ستاد شبکه بهداشت و درمان که گامهای ارزنده ای برای پیشرفت حوزه سلامت مه‌ولات به‌شمار می‌رود قدردانی نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.