حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل:

جامعه دانشگاهی کشور باید در مسیر ترویج اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) گام بردارد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۴:۰۱ | تعداد بازدید: 740

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن 14 خردادماه سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت . در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل آمده است :

چهاردهم خرداد 1368، سالروز ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره)، روزي است كه ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. انقلاب بزرگ اسلامی ایران میراثی جاودان از امام راحل (ره) برای تمام آزادی خواهان جهان است و امروز به برکت آن حرکت عظیم و رهبری داهیانه معمار کبیر، انقلاب ایران اسلامی در مسیر رشد ، تعالی ، استقلال و مبارزه با استکبار در حرکت است .

در خصوص دانشگاه که از منظر معمار کبیر انقلاب، مبدأ هر گونه تغییر و تحول در جامعه است نیز امید می رود دانشگاهیان عزیز در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه­ های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بر دارند. از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی­ ها و دلاوری­ های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند.

اینک و در آخرین روزهای ماه پربرکت رمضان که ماه خدا و امیرمومنان (ع) است فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت عرض نموده و همچنین در آستانه عید سعیدفطر آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک بندگان مخلص درگاه خداوندی را دارم .

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.