رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت:

جمعیت جوان هیئت علمی ،مسیر توسعه علمی کشور را هموار می کند.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۱۵:۰۴ | تعداد بازدید: 514

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ؛رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه برگزاری کارگاه علم سنجی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه   با اشاره به نقش مهم پژوهش در ارتقا جایگاه دانشگاه ها گفت: کشور به ساختار سنی جوانی رسیده است و جمعیت جوان هیئت علمی  مسیر توسعه علمی کشور را هموار می کند.

دکتر کبیری در ادامه عنوان داشت :دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مجموعه ای فعال، با پشتکار و پیگیر است  که با توجه به جمعیت هیئت علمی جوان این دانشگاه بستر توسعه علمی آن فراهم شده است.

وی همچنین افزود : توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه نیازمند گسترش زیر ساخت های لازم می باشد و با تامین این زیر ساخت ها دانشگاه می تواند برنامه های خود در جهت ارتقای علمی پژوهشی را با سرعت و کیفیت بیشتری اجرایی نماید.

 

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت در تشریح برنامه های این وزارت در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی در دانشگاه های تیپ 3 بیان داشت: وزارت از برنامه های  مطالعات همگروهی(cohort)  در دانشگاه های  تیپ 3حمایت می کند و همچنین هر دانشگاه بسته به شرایط منطقه ای خود می تئاند برنامه های پژوهشی را با حمایت  کامل وزارت اجرایی نماید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.