دردانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه صورت گرفت

حضور بیش از ۳۵۰ دانشجو در جشن بزرگداشت نیمه شعبان و روز جوان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۰۷:۴۳ | تعداد بازدید: 650

جشن بزرگداشت نیمه شعبان و روز جوان به همت اداره ی تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و با حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن همایش های ابن سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ،دکتر محمد قربانی "معاون فرهنگی و دانشجویی" ضمن تبریک هفته ی سلامت  به اهمیت مسئولیت خطیر و ارزشمند سلامت اشرف مخلوقات که بر عهده ی کارکنان نظام سلامت است اشاره کرد و گفت:  رشد تعالی جامعه وابسته به نیروهای جوان کشور است و به همین دلیل این قشر ارزشمند و نحوه ی پاسخگویی درست به نیاز های آن ها همواره مورد توجه بزرگان و مسئولان می باشد. 

در ادامه "حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل" نماینده ی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهارداشت: اتفاق بزرگی به نام ظهور در این زمان و این دوره در راه است و شما جوانان به عنوان سربازان باید رسم رفاقت با منجی عالم بشریت را بدانید.

وی ادامه داد: برای رسیدن به امام زمان (عج ) باید به چهار مرحله ی اساسی توجه داشت که شامل مهدی باوری، مهدی دوست بودن، مهدی یاوری و مهدی زیست بودن می باشد.

مولودی خوانی ،اجرای تواشیح ذاکرین آل رسول الله شهرستان، اجرای موسیقی زنده ،شعرخوانی برگزاری مسابقات و تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتاب خوانی گلبرگ زندگی که به همت دفتر نهاد معظم رهبری برگزار شده بود ازدیگر برنامه های این مراسم بوده است .

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.