رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد موج چهارم کرونا خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۲:۵۵ | تعداد بازدید: 89

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با اعمال محدودیت‌ها و همکاری مردم و اصناف شاهد کاهش بیماران مبتلا و مرگ و میر در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه هستیم اما در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد موج چهارم کرونا خواهیم بود.

دکتر حسین ابراهیمی پور با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌ تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مه ولات و زاوه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، اظهار داشت: رنگ بندی‌های کرونایی نباید باعث عادی انگاری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین مردم شود چرا که ساده‌انگاری بزرگترین اشتباه در مواجهه با ویروس کرونا به‌شمار می‌رود.

وی افزود: اگر همشهریان گرامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند، شاهد بهبود شرایط خواهیم بود اما هرگونه سهل انگاری ما را به روزهای سخت گذشته برمی‌گرداند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبۀ ستاد ملی کرونا، ورود افراد به سازمان‌ها و ادارات برای گرفتن خدمات فقط با ارائه کارت ملی امکان پذیر بوده و اگر فردی مبتلا به کرونا باشد و اجازۀ خروج از قرنطینه را نداشته باشد، اجازه ورود به سازمان‌ها را نیز نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.