عضو بورد گروه مهندسی بهداشت محیط وزارت بهداشت در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد:

رسالت اعضای هیات علمی فقط تدریس نیست، زمینه تحقق کار آفرینی در دانشگاه های نسل سوم را محقق سازید.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۰:۲۳ | تعداد بازدید: 209

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ، هیئت بورد گروه مهندسی بهداشت محیط  وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اززیر ساخت ها ،  امکانات وتجهیزات و فضای های فیزیکی، آموزشی پژوهشی و آزمایشگاهی بازدید نمودند .

دراین بازدید که دکتر نعمت اله جعفر زاده ، دکتر محمد حسن احرام پوش و همچنین  معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه ، رئیس و اساتید دانشکده بهداشت  حضور داشتند در خصوص  نقاط قوت و مشکلات گروه بحث و تبادل نظر شد.همچنین اعضای گروه بورد مهندسی بهداشت محیط از آزمایشگاه های  دانشکده بهداشت بازدید کردند.

 

دکتر نعمت اله جعفر زاده عضو بورد گروه مهندسی بهداشت محیط در گفتگویی پیرامون این بازدید عنوان داشت :رسالت اعضای هیات علمی فقط تدریس نیست ،اعضای هیات علمی چالش های منطقه را بررسی کنند و با تکیه بر پژوهش زمینه  تحقق کار آفرینی در دانشگاه های نسل سوم را محقق سازند.

 

دکتر حسن اژدری زرمهری معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه نیز با بیان اینکه رشته های تحصیلی دانشگاه به 11 رشته رسیده است بیان کرد: تلاش در جهت بالا بردن توانمندی های علمی و پژوهشی جامعه و تولید علم و اندیشه را از مهمترین برنامه های این  دانشگاه می باشد و اگر قرار است به تحقيقات توجه شود و پژوهش‌ ها مورد حمايت قرار گيرد، بايد به گسترش رشته های تحصیلی مخصوصا تحصیلات تکمیلی توجه جدی شود چراکه دانشجويان تحصيلات تكميلي به عنوان پیشگامان عرصه‌ پژوهش هستند .

دکتر ادریس بذر افشان  رئیس دانشکده بهداشت وجود آزمایشگاه‌های تخصصی شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب، مواد زاید جامد، هوا، میکروب شناسی، انگل شناسی، ویروس شناسی و قارچ شناسی را از دیگر پتانسیل های این دانشگاه برشمرد و خاطر‌نشان کرد:  درحالیکه فقط 5 دوره از پذیرش دانشجو در این رشته می گذرد ،  اعضای این گروه بیش از یکصد مقاله در همایش های مختلف داخلی و بین المللی ارائه نموده اند که این خود نشان از عملکرد قابل قبول دانشکده بهداشت دارد.

در پایان گفتنی است اعضای بورد مهندسی بهداشت محیط پس از این جلسه از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت موجود قرار گرفتند.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.