روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دومین سال متوالی موفق به کسب گواهینامه ایزو 900۱ مشتری مداری و کیفیت ارائه خدمات شد.

کد مطلب: ۲۲۶۷ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۰:۱۸ | تعداد بازدید: 174

غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دراین خصوص عنوان داشت:پس از ممیزی صورت گرفته توسط کارشناسان QAM وکسب امتیازات لازم این اداره موفق شد، برای دومین سال متوالی گواهینامه iso9001 را اخذ کند.

وی در ادامه درخصوص برنامه های اداره روابط عمومی در سال آتی گفت:توجه به مقوله مهم پژوهش وافکارسنجی جزرئوس برنامه های این اداره می باشد .همچنین در راستای گسترش فرهنگ سلامت برنامه های آموزش سلامت در قالب رسانه های اینترنتی درحال تدوین و پخش می باشد که طبق بررسی های صورت گرفته با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

 

برچسب های خبر

نظرات

حیاتی (تایید نشده) | ۱۸/۱۰/۱۳۹۶-۱۴:۲۴:۱۲

مدیران شایسته اند که سبب به ثمر رسیدن پویشهای مجموعه مدیریتی خود میباشند
جناب میری تبریک

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.