رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

روند افزایشی مبتلایان کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۲:۰۷ | تعداد بازدید: 170

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به روند افزایشی موارد بستری و مبتلایان قطعی شناسایی شدۀ کرونا در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه، نسبت به اوج گیری دوباره بیماری هشدار داد.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور با بیان‌ این‌که در یک هفته اخیر 71 مورد مبتلای قطعی کووید-19 شناسایی و 32 بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند گفت: متاسفانه در یک هفته اخیر شاهد افزایش موارد ابتلا بوده‌ایم و در این مدت 4 نفر از همشهریان جان خود را از دست داده‌اند که زنگ هشداری جدی برای اوج‌گیری دوباره کرونا محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: ازابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 6065 مبتلای مثبت قطعی کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده است که 3836 بیمار در بخش‌های مراقبتی بستری و متاسفانه 333 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر ابراهیمی‌پور ساده‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی را یک آسیب بزرگ در راه مقابله با کرونا قلمداد کرد و اظهار داشت: همچنان شاهد بی‌توجهی گروهی از مردم نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم و این سهل‌انگاری‌ها یک تهدید جدی برای سلامت جامعه به‌شمار می‌رود. از طرفی در این مدت زمان فرسایشی، مدافعان سلامت با ایثار و رشادت در میدان ایستاده‌اند و در این مسیر چشم انتظار همراهی عموم مردم هستند و رعایت نکات پیشگرانه موثرترین راه کمک به این قشر پرتلاش است.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.