در دیدار رئیس دانشگاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه عنوان شد:

سپاه پاسداران نهادی برآمده از مردم و برای مردم است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۸ | تعداد بازدید: 88

دکتر سعیدرضا قنبری زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه سپاه از مردم و برای مردم است گفت: تروریست خواندن سپاه توسط رئیس جمهور آمریکا نشان داد که آمریکا علیرغم هیاهوی بسیار اما هیچگونه شناختی از واقعیت های جامعه ایران ندارد. وی در ادامه گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تاسی به ولایت فقیه و اتحاد بین مردم است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در زمینه های مختلفی شاهد این وحدت و همدلی بوده ایم و سپاه نیز همواره در این مسیر دوشادوش ملت و یاور مردم بوده است. رئیس دانشگاه همچنین عنوان داشت: همچون همیشه و حتی بیشتر از آن تمام ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی تربت را در همراهی با سپاه پاسداران بکار خواهیم گرفت تا پیام ما نیز همچون تمام ملت بزرگ ایران پیام وحدت، یکپارچگی و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد. رئیس دانشگاه همچنین از پیگیری برای توسعه خدمات بسیج در دانشگاه و ایجاد پایگاه بسیج اساتید نیز خبر داد.

سرهنگ نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه نیز ضمن قدردانی از همراهی تمام مردم و مسئولین از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز به واسطه همراهی های همیشگی با ناحیه مقاومت بسیج قدردانی نمود و گفت: ترامپ احساس می کرد که با این اقدام و تروریست خواندن سپاه میتواند باعث ایجاد رخنه در بین مردم و این نهاد انقلابی شود که به شکرانه خداوند متعال حتی اگر اختلاف نظری در بین جامعه بود با این اقدام به اتحادی ارزشمند مبدل شد.

سرهنگ نیک یاد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حوزه های دانشجویی، کارکنان و بسیج جامعه پزشکی همراهی های ارزشمندی را در تحقق اهداف ناحیه داشته است گفت: ارائه خدمات بی منت و رایگان به محرومان در قالب خدمات بسیج جامعه پزشکی خدمتی بسیار قابل توجه است و البته جز این موارد شاهد خدمات بسیاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوده ایم و امیدواریم این وفاق بیش از پیش در راستای خدمت به جامعه تقویت شود.

وی همچنین به یکی از اهداف دشمنان که ایجاد تفرقه در جامعه است پرداخت و عنوان داشت: وجود اختلاف نظر در جامعه امری بدیهی است اما وظیفه ما این است که نگذاریم این اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ها به اختلاف عمل کشیده شود.  

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.