رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

شاخص های موجود نشان دهنده خدمات ارزشمند بهورزان است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۱:۲۶ | تعداد بازدید: 152

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بهورزان یکی از موفق ترین گروه ها در حوزه سلامت هستند و شاخص های موجود نشان دهنده خدمات ارزشمند بهورزان است.

دکتر سعید رضا قنبری زاده در جلسه ای که با حضور معاون بهداشت، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مدیرتوسعه شبکه های بهداشتی درمانی، مدیر و مربیان مرکز آموزش بهورزی، نمایندگان بهورزان شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه برگزار شد، اظهار کرد: بهورزان یکی از ارزشمند ترین سرمایه های نظام سلامت کشور هستند كه عمر با بركت خويش را براي خدمت به مردم صرف نموده و با مجاهدت و تلاش مومنانه خود شاخص هاي سلامت منطقه را بهبود بخشيده اند.

وی افزود: اگر امروز شاهد ریشه کنی بیماری ها، کاهش مرگ و میر کودکان و مادران و کاهش بیماریهای واگیر هستیم باید همه‌ را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش‌ بهورزان‌ بدانیم‌، زیرا ارتقای‌ شاخص ‌های‌ بهداشتی‌ کشور به ویژه در روستاها در گرو تلاش‌ و فعالیت‌ شما عزیزان‌ است‌.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب بهورزان، عنوان کرد: شما بهورزان با اتکال به خداوند، ضمن  همدلی و ارتباط موثر با مردم و با کار و تلاش شبانه روزی و با ارائه خدمات  شایسته، نعمت ارزشمند سلامتی را به مردم هدیه نموده اید.

دکتر الهام بهره مند با بیان اینکه محل خدمت بهورز نخستین محل دسترسی مردم به خدمات سلامت است، خاطر نشان کرد: آموزش هایی که به بهورزان داده می شود صد در صد کاربردی و همگی توسط بهورز در روستا به عرصه ظهور میرسد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان بهورزان شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه توانمندی ها و مشکلات بهورزان در خانه های بهداشت را بیان کردند.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.