مراسم تقدیر از خیرین روستای دوغ آباد شهرستان مه ولات برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۴:۰۴ | تعداد بازدید: 469

مراسم تقدیر از خیرین سلامت روستای دوغ آباد شهرستان مه ولات در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،دکتر عبدالعلی حبیبی مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات با بیان این موضوع که سلامتی یکی از بزرگترین نعمت های الهی است، اظهار کرد: خدمات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است اما نقش مردم در سلامتی و خود مراقبتی نباید هیچگاه فراموش شود.

وی با اشاره به هفته سلامت مردان ایرانی (یکم تا هفتم اسفند) اظهار داشت : مردان بعنوان بازوان توسعه کشور بایستی به سلامت خود اهمیت بیشتری داده تا بتوانند در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی حضور پررنگ و موثری داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: افزایش تحرک و فعالیت بدنی، کنترل مصرف قند و نمک، مصرف غذاهای سالم چند اصل ساده است که با رعایت آنها می توانیم زندگی سالم تری داشته باشیم. 
حجت الاسلام عبدالهی امام جماعت روستای دوغ آباد در این مراسم با اشاره به آیه " لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" اظهار کرد:وظیفه ما است که هر کس به نحوی در حق ما احسان و نیکی کند ما هم در حق او احسان و نیکی کنیم حتی با دعای خیر.

وی ضمن قدردانی از زحمات و کمک های خیرین روستای دوغ آباد، عنوان کرد: خیرین با خداوند متعال معامله می کنند و حتما اجر و پاداش کمک خیر خود را می گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.