مسابقه بزرگ کتابخوانی " سلام بر ابراهیم " برندگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ ۱۳:۲۱ | تعداد بازدید: 153

برندگان مسابقه کتابخوانی " سلام بر ابراهیم " که به همت ستاد نکوداشت هفته دفاع مقدس دردانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد مشخص شدند .

به گزارش روابط عمومی ، مسئول ستاد نکوداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه ضمن بیان خبر فوق افزود : مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم به صورت کشوری در طول هفته دفاع مقدس برگزار شد و خوشبختانه با استقبال بسیار گسترده ای از سوی هموطنان عزیز مواجه شد .

دکتر محمدرضا بهروز افزود : در پایان مدت زمان ده روزه شرکت در مسابقه ، بیش از دوهزار پیامک پاسخ سوالات به دبیرخانه ستاد ارسال شد که پس از انجام قرعه کشی آقایان مجید امیرشاهی از اراک ، مجتبی ارفعی یزدی پور از مشهد مقدس ، عباس مختاری از اصفهان و خانم ها زهرا علیان از اصفهان و معصومه انگشته از ایلام به عنوان برندگان مسابقه معرفی شدند.

وی در پایان ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه بیان داشت : بر خود لازم میدانم تا از حمایت های همه جانبه ریاست دانشگاه با این ستاد کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و امیدوارم با تداوم این رویکرد شاهد ارتقای آگاهی جامعه نسبت به مسائل ارزشی انقلاب اسلامی علی الخصوص در حوزه هشت سال دفاع مقدس باشیم .

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.