در آئین تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان مه‌ولات عنوان شد:

مشارکت خیرین مه‌ولات در توسعۀ سلامت الگویی برای کشور است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۰:۵۱ | تعداد بازدید: 147

در مراسمی به همت حاج نعمت‌الله منفرد خیر حوزۀ سلامت مه‌ولات با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، امام جمعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان مه‌ولات از مدافعان سلامت در این شهرستان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این مراسم با اشاره به همراهی همه‌جانبه خیرین مه‌ولات با حوزۀ سلامت گفت: خیرین شهرستان مه‌ولات با ازخودگذشتگی و ایثاری مثال زدنی مسیر توسعۀ سلامت در منطقه خود را هموار کرده‌اند و این مشارکت می‌تواند به الگویی برای تمام نقاط کشور تبدیل شود.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور ایثار مدافعان سلامت را نمونۀ والای کارآمدی و ایثار برشمرد و افزود: منویات روشنگرایانه مقام معظم رهبری در خصوص کارآمدی و تعهد برای حل مشکلات در حوزۀ مقابله با کرونا توسط مدافعان سلامت به   منصۀ ظهور رسید و افتخاری را در تاریخ کشور به ثبت رساند.

حجت‌الاسلام دکتر اسلامی امام جمعه مه‌ولات نیز در این مراسم از تلاش مدافعان سلامت قدردانی نمود و بیان داشت: ایثار و تعهد رمز عبور از بحران‌هاست و مدافعان سلامت با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام در دفاع از میهن برای حفظ سلامت جامعه به میدان آمدند و اتفاقی بزرگ را رقم زدند.

حاج نعمت‌الله منفرد خیر سلامت مه‌ولات هم با اعلام این‌که خیرین در حوزۀ سلامت خود را متعهد به مردم می‌دانند گفت: همراهی و همدلی زمینه‌ساز پیشرفت است و خیرین حوزۀ سلامت در مه‌ولات متعهدانه و ایثارگونه با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همراه هستند و به یاری خداوند تاکنون اتفاقات ارزشمندی هم در این حوزه رقم خورده است.

گفتنی است در این آئین با اهدای لوح و هدیه نقدی از سوی حاج نعمت‌الله منفرد از مدافعان سلامت در مه‌ولات قدردانی شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.