مصاحبه و معاینه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته فوریت‌های پزشکی در تربت حیدریه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۲:۵۵ | تعداد بازدید: 513

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: مصاحبه و معاینه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته فوریت‌های پزشکی در مورخه ی 14 و 15 شهریورماه 1400  در این دانشگاه برگزار شد.

دکتر مروارید ایرانی افزود: مطابق اسامی اعلام شده از سوی سازمان سنجش، 144 نفر از پذیرفته‌شدگان متشکل از 90 نفر آقا و 54 نفر خانم، مرحله اول کاردانی فوریت پزشکی از شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، کاشمر، خلیل آباد، تایباد، تربت جام، بردسکن، خواف، رشتخوار، مه ولات، زاوه، باخرزو صالح آباد مراحل مصاحبه و معاینه پزشکی خود را در این دانشگاه سپری نمودند.

دکتر عباس قدرتی مدیر گروه فوریت پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان داشت: پذیرفته‌شدگان مراحل مختلف تشکیل پرونده آموزشی، معاینات پزشکی، مصاحبه عمومی، تست روانشناسی و آمادگی جسمانی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سپری نمودند و پس از جمع‌بندی نهایی، امتیازات کسب شده به سازمان سنجش اعلام خواهد شد و نتایج قطعی قبولی این افراد در اواخر شهریور ماه در سایت سازمان سنجش اعلام می‌گردد.

وی افزود: با توجه به این‌که دانش‌آموختگان اين رشته با بهره‌مندی از دانش و افزايش توانمندي قادر خواهند بود خدمات اورژانس پيش بيمارستاني را براي بيماران و مصدومين ارائه نمايند و همچنين با فراگیری اصول مديريت و ترياژ در حوادث نسبت به نجات جان مصدومان مبادرت ورزند.

دکتر قدرتی خاطرنشان کرد: این دانشگاه با اهتمام بر این رسالت مهم سعی در انتخاب نيروي انساني مجرب، كارآمد و توانمند با توجه به دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش جهت خدمت‌رساني به مصدومان و بيماران نموده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.