در ستاد کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی تربت حیدریه عنوان شد:

معرفی 6 تالار پذیرایی شهرستان به مراجع قضایی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۰۹:۴۶ | تعداد بازدید: 241

با حضور مهندس رستمی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان، دکتر ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بخشداران و روسای ادارات شهرستان، ستاد کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این جلسه گفت: در شرایط موجود، بهترین راهکار جهت کنترل این بیماری رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی می باشد که در صورت عدم اجرای این دستورالعمل ها، بازگشت به شرایط ابتدایی شیوع این بیماری دور از انتظار نیست.

معاون بهداشت دانشگاه نیز اظهار داشت: بازرسان بهداشتی بطور مستمر از تالارهای پذیرایی بازدید می کنند که این بازدیدها با همکاری پلیس امنیت و اماکن عمومی، اتاق اصناف و دادگستری منجر به معرفی 6 تالار پذیرایی به مراجع قضایی شده است.

دکتر الهام بهره مند بیان داشت: در مراکز 16 و 24 ساعته نمونه گیری از بیماران سرپایی علامت دار که سن بالای 60 سال یا بیماری زمینه ای ( دیابت، فشار خون، سرطان و ... ) دارند و زنان باردار انجام می شود.

مهندس رستمی  معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان ضمن اشاره به تشدید نظارت ها و برخورد قاطع با صنوف متخلف گفت : در صورت تداوم شرایط موجود و عادی سازی موضوع توسط شهروندان، چاره ای جز اعمال محدودیت های جدید در شهرستان نداریم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.