مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت:

موجودی واکسن در کشور مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۰۷:۱۸ | تعداد بازدید: 552

مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: هم‌اینک واکسن به اندازۀ کافی در کشور وجود دارد و با توجه به شیوع ویروس دلتای کرونا، لازم است شهروندان بیش از پیش، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹ رعایت کنند.

دکتر پریسا ترابی در حاشیۀ بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان مه‌ولات، روند انجام واکسیناسیون در این شهرستان را مطلوب خواند و افزود: با توجه به اینکه استفاده از ماسک در نواحی روستایی و نیز شهرهای کوچک کمتر است، رعایت نکات ایمنی قبل و بعد از تزریق واکسن برای ساکنان این مناطق بسیار مهم است.

وی در ادامه بیان کرد: ترددها و رفت و آمد بین شهرها، احتمال انتقال ویروس دلتای کرونا را افزایش می‌دهد، این ویروس در مدت یک تا ۲ روز علائم خود را نشان داده و بسیار سریع منتشر می‌شود.

مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت رعایت نکات بهداشتی را یک امر ضروری برای عبور از بحران موج پنجم کرونا برشمرد و اظهار داشت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام ماه محرم و نیز فصل برداشت محصولات کشاورزی در همۀ مناطق کشور و همچنین شهرستان مه ولات، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مورد تاکید است و این مهم در کاهش آمار مبتلایان بستری شده و سرپایی بسیار حائز اهمیت است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.