در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت عنوان شد:

همراهی خیرین با حوزۀ سلامت زمینه‌ساز خدمات ماندگاری خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۳:۴۹ | تعداد بازدید: 175

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیرۀ مجمع خیرین سلامت تربت حیدریه در نشستی با رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به بررسی اقدامات صورت گرفته در حوزۀ خیرین و برنامه‌های آتی پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این نشست با قدردانی از مشارکت خیرین با حوزۀ سلامت گفت: مشارکت‌ مردمی یکی از پایه‌های اساسی توسعۀ هر سازمانی به‌شمار می‌رود و در حوزۀ سلامت با همراهی خیرین شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه بوده‌ایم که زمینه‌ساز خدمات ماندگاری خواهد بود.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور با تاکید بر لزوم ساماندهی کمک‌های خیرین در مسیر چشم‌انداز توسعۀ دانشگاه افزود: بایستی آیین نامه شورای خیرین سلامت هرچه زودتر تدوین شود تا بتوانیم اقدامات موثرتری در حوزۀ خیرین داشته باشیم و از ظرفیت این عزیزان در مسیر توسعه استفاده نماییم.

مهندس غلامرضا کریمی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تربت حیدریه نیز در این نشست با تقدیر از خدمات ارزندۀ مدافعان سلامت در راه مقابله با کرونا اظهار داشت: خیرین همواره در کنار حوزۀ سلامت بوده‌اند و در دورۀ مقابله با بیماری کرونا این تکلیف را بیش از همیشه بر دوش خود حس می‌کنند و در این راه از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.