به همت امور قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه؛

وبینار آموزشی "مفاهیم آیات مرتبط با سلامت" برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۰۸:۳۷ | تعداد بازدید: 59

وبینار آموزشی" مفاهیم آیات مربوط به حوزه سلامت" به همت امور قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور دکتر محمد کاظم یزدانی استادیار دانشگاه شیراز در بستر فضای مجازی با حضور دانشگاهیان تربت حیدریه برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در شرایط خاص مواجهه با کرونا گفت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که در تقویم فرهنگی دانشگاه انجام شده است تاکنون بیش از ده عنوان متفاوت کارگاه آموزشی قرآنی در راستای ترویج معارف قرآنی برگزار شده است و تلاشمان بر این است تا با افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در سطوح مختلف جذب حداکثری مخاطبان را داشته باشیم.

سید حمید حسینی با بیان این‌که سلامت در آیات و روایت از جایگاه مهمی برخوردار است؛ هدف از برگزاری وبینار آموزشی مفاهیم آیات مربوط به حوزۀ سلامت را آگاهی‌افزایی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان علوم پزشکی در حوزۀ دانش معنوی حیطه فعالیت خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: تدبر در قرآن کریم راهگشای زندگی سالم و سعادتمند است و برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات قرآنی جایگاه ویژه‌ای در تقویم فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارد که خوشبختانه با برنامه‌ریزی امور قرآن و عترت دانشگاه تا کنون شاهد برنامه‌های موفقی بوده‌ایم که درخشش نمایندگان دانشگاه در جشنوارۀ قرآن و عترت وزارت بهداشت گواه این مدعاست.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.