به همت کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه صورت گرفت :

ویزیت رایگان دندانپزشکی بیش از ۱20نفر در منطقه سلطان آباد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۴۳ | تعداد بازدید: 162

بیش از 120 نفر از ساکنین منطقه سلطان آباد به همت کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه به طور رایگان ویزیت دندان پزشکی شدند.امید عباسی مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه ضمن اعلام خبر فوق افزود: ششمین مرحله طرح شهید دکتر رهنمون با همکاری یک دندانپزشک ،دو پزشک عمومی، یک کارشناس بهداشت و چهار پرستار در منطقه سلطان آباد اجرا شد.وی خاطرنشان کرد: این مرحله از طرح با هدف ارائه خدمات تخصصی رایگان دندانپزشکی اجرا گردید که درابتدا آموزش های بهداشت دهان و دندان توسط دکتر صباغی ارائه و بیش از 120 نفر به صورت رایگان ویزیت شدند. همچنین  جهت بررسی و پی گیری درمان با بهورزان شاغل در مراکز بهداشتی ،درمانی این منطقه هماهنگی های لازم صورت گرفت. 

جناب سرهنگ نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز ضمن بازدید از مراحل مختلف این طرح گفت: اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه سلطان آباد با هدف بالا بردن شاخص های سلامت و بهداشت  منطقه توسط بسیجیان اجرا شده که بسیار کار مثبت و نیکویی است و برکات و ثواب آن در زندگی افراد شرکت کننده طرح قطعا نمود پیدا خواهد کرد.

وی همچنین ضمن تشریح این طرح و اهداف آن از مردم منطقه نیز خواست از خدمات ارائه شده استفاده کرده و نیازهای بهداشتی و درمانی خود را اعلام نمایند تا در مراحل بعدی رسیدگی لازم انجام گیرد.

دکتر محمد رضا بهروز مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه ضمن تقدیر از فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و دانشگاه علوم پزشکی گفت : در این مرحله از طرح همچون مراحل گذشته بیماران به صورت رایگان ویزیت و خدمات پرستاری و دارو نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.