پای کرونای انگلیسی به تربت حیدریه باز شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۲:۴۰ | تعداد بازدید: 663

رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: اولین بیمار مبتلا به کووید۱۹ جهش یافته معروف به کرونای انگلیسی در تربت حیدریه شناسایی شد.

محمدرضا اعتصامی‌راد با اعلام این خبر افزود: متأسفانه با وجود هشدارهای جدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور و عدم توجه لازم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در تربت حیدریه شناسایی شد که این یک زنگ خطر جدی برای شهروندان است.

وی با اشاره به این‌که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در روزهای گذشته به‌شدت در حال افزایش بوده است بیان‌داشت: در 48 ساعت گذشته نتیجه آزمایش نزدیک به 50 درصد از نمونه‌های سرپایی مثبت اعلام شده است و در صورت تداوم در روزهای آینده شاهد تغییر رنگ‌بندی تربت حیدریه به نارنجی و قرمز و بازگشت محدودیت‌ها خواهیم بود.

اعتصامی راد با بیان‌این‌که نباید در مورد این بیماری به عادی‌انگاری برسیم افزود: از مردم تقاضا می‌کنیم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته و این شیوه‌نامه‌ها را به‌صورت تمام و کمال اجرا نمایند و در آستانۀ روز طبیعت از حضور در تجمعات پرهیز کنند تا شاهد افزایش بیشتر مبتلایان نباشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.