همزمان با ۲۶ شهریورماه ، روز اورژانس ؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مناسبت روز اورژانس

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ ۱۳:۳۴ | تعداد بازدید: 467

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در پیامی فرارسیدن روز اورژانس را به پرسنل پرتلاش این حوزه تبریک گفت . در متن این پیام آمده است :

26 شهریور ماه و به بهانه چهل و دومین سالگرد تاسیس اورژانس 115 به تکریم اراده های استواری برمی خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت بی بدیل است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم ایران زمین ماندگار خواهد بود. قدرشناسی را باید از آنانی داشت که در تمامی ساعات شبانه روز و در سخت ترین شرایط هم با ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و تکیه بر توانمندی های علمی و عملی خود و با صبر و بردباری، خدمات اولیه که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه دیدگان دارد را ارائه و برای نجات جان انسان ها عاشقانه و مخلصانه خدمت میکنند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های شایسته و ارزشمند همکاران خوب و تلاشگرم در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و ضمن سپاس از همتی که در خدمت رسانی به بیماران و مصدومان دارند از خداوند متعال تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم.   

نظرات

مجیدرمش (تایید نشده)| ۲۶/۰۶/۱۳۹۶-۱۴:۲۲:۴۱

من بعنوان مسئول آموزش اورژانس 115 از شما سپاسگزارم.امیدوارم با وجود درایت شما بیش ازپیش توجه به این قشر زحمتکش و همینطور مهمترین بخش از نظام درمان شود.با تشکر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.