پیام تبریک مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه به مناسبت هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۰۹:۰۶ | تعداد بازدید: 732

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت . در متن پبام دکتر محمدرضا بهروز آمده است :

فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در ٨ سال دفاع مقدس با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند.

 این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها، از جمله قله‌های پرافتخار دانش هسته‌ای را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است.

امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتاز باشد.

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.