گردهمایی پیشگامان بصیرت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۰:۲۵ | تعداد بازدید: 613

همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با رهبری ، گردهمایی پیشگامان بصیرت با حضور معاونین ، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین صافدل نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنان خود در این گردهمایی با بیان اینکه بصیرت اسم رمز سربلندی ملت ایران در فتنه های دشمنان بوده است گفت : حماسه نهم دی سند افتخار ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است . روزی که مردم بصیر با حضور حماسی خود در صحنه تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب ساختند و نقشی جاودان در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند .

وی با اشاره به تحرکات دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون و تلاش برای ایجاد تفرقه در بین آحاد جامعه ، شجاعت و بینش بابصیرت را سلاح مبارزه در این کارزار دانست و افزود : در شرایطی که از ابتدای انقلاب دشمن هر روز با این عنوان که یک سال دیگر، دو سال دیگر، شش ماه دیگر کار نظام تمام است سعی در ملتهب نشان دادن فضای داخلی کشور دارد اما به لطف الهی و تدابیر  مقام معظم رهبری و حضور مردم این انقلاب چهل ساله شده و خواب را از چشم استکبار جهانی ربوده است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل در ادامه به حماسه جاودان مردم تربت حیدریه در نهم دی ماه سال 57 اشاره کرد و در این خصوص این واقعه عظیم و تاریخی اظهار داشت : حرکت عظیم مردم تربت حیدریه در سال 57 آن هم در شرایطی که هنوز فضای غبارآلود رژیم ستمشاهی بر کشور سایه انداخته بود نشان دهنده وحدت و بصیرت بالای مردمان این دیار پرافتخار است . این که مردم تربت حیدریه 43 روز قبل از یوم الله 22 بهمن با دل های به هم پیوسته تحت لوای اسلام توانستند عوامل رژیم منحوس پهلوی را از شهر بیرون برانند نشان از اخلاص و اعتقاد ولایی این مردمان دارد و در تاریخ انقلاب نیز همواره مردم تربت حیدریه در بزنگاه های  تاریخی حضوری حماسی و دشمن شکن داشته اند .

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.