ارتباطات رسانه ای و انتشارات

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۴| تعداد بازدید: 354

مسئول:

 

ارتباط با رسانه ها :

رسانه ها نقش اطلاع رسانی درجامعه را بعهده دارند و این مهم بر عملکرد ‏روابط عمومی و نقش آن در ارتباط با رسانه ها تاکید دارد . هدف از ارتباط ‏با رسانه ها ارسال اخبارو گزارش عملکرد تنها نیست بلکه باید با رسانه ها ‏بگونه ای ارتباط برقرار نمود که این ارتباط دو سویه و بصورت فعال باشد . ‏ارتباط با رسانه می تواند نقطه قوت روابط عمومی‎ ‎ها باشد.‏

همچنین یکی دیگر از ابزارهای روابط عمومی برای نشر و اطلاع رسانی برنامه ‏ها فعالیت های انتشارات می باشد. براین اساس روابط عمومی ضمن ‏داشتن هدف از انتشارات، لازم است تقویم زمان بندی شده ای برای ‏تمامی برنامه ها تهیه و بر اساس آن فعالیت نماید .

 

عمده فعالیت :

- ارسال خبر، گزارش خبری ، تولید خبر ‏

- پاسخ گویی به رسانه ها  ‏

- برگزاری توربازدید اصحاب رسانه از فعالیت ها و پروژه های شاخص

- برگزاری جلسات و نشست های کاری با اصحاب رسانه ‏

- تهیه بریده جراید و بولتن خبری در سطح شهرستان

- تهیه گزارش عملکرد از فعالیتهای بخش ارتباط با رسانه بصورت سه ماهه در قالب ‏گزارش کارفصلی ‏‏ انتشارات

- داشتن تقویم فعالیت انتشاراتی درسال ‏

- پوشش تمام فعالیتهای مدیریت در حوزه انتشارات درقالب ‏بروشوربنر،استند،سی دی،کاتالوگ، پوسترو... ‏