بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان مه ولات تحت پوشش سومین مرحله غربالگری کرونا قرار گرفته اند

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ ۱۳:۴۸ | تعداد بازدید: 259

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت:تاکنون ۳۹هزار و ۴۶۵نفر از مجموع جمعیت شهرستان مه ولات تحت پوشش سومین مرحله غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته اند.

مهندس مهدی دهقان در تشریح این خبر عنوان داشت: سومین مرحله غربالگری کرونا ویروس از ۱۰ شهریورماه در این شهرستان شروع شده که ۶۲ نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شامل(کارشناسان ستاد؛ناظران مراکز بهداشتی؛بهورزان؛ماما و مراقبین سلامت)از طریق سامانه ۴۰۳۰ طرح غربالگری را پیگیری نموده و تا امروز (20 شهریورماه) 72 درصد از جمعیت 55 هزارنفری شهرستان تحت پوشش این مرحله از غربالگری قرار گرفته اند.

وی رکن اصلی این طرح را پیش‌گیری و شناسایی افراد در معرض خطر عنوان کرد و افزود: این طرح ملی برای مسدود کردن سطح نفوذ ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن ارائه شده است

دهقان در ادامه گفت:در سامانه ملی پایش کرونا به نشانی  Salamat.gov.ir   سئوالاتی با شهروندان مطرح شده و در نتیجه مبتلا بودن یا نبودن آنها به ویروس کرونا در سطح اولیه تشخیص داده می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات افزود:موارد علامت دار و مشکوک در این شهرستان در حال پیگیری هستند. همچنین شهروندانی که تا کنون از شماره ۴۰۳۰ با آنان تماس گرفته نشده است می توانند با مراجعه به پایگاه بهداشت منطقه خود نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.