نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل بیمارستان راشد زاوه یک حرکت بزرگ برای توسعۀ سلامت منطقه است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۶:۱۸ | تعداد بازدید: 169

نمایندۀ مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقۀ زاوه بلحاظ موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه، نیازمند توسعۀ هرچه بیشتر در حوزۀ سلامت است و خوشبختانه تاکنون شاهد اقدامات موثری در این مسیر بوده‌ایم.

دکتر محسن زنگنه که در جمع مدافعان سلامت شهرستان زاوه سخن می‌گفت افزود: مهمترین نیاز زیرساختی شهرستان زاوه در حال حاضر تکمیل بیمارستان راشد شهرستان است که امیدواریم با همراهی خیرین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه هر چه سریعتر فراهم شود چرا که معتقدم تکمیل این بیمارستان یک حرکت بزرگ برای توسعۀ سلامت منطقه خواهد بود.

دکتر زنگنه اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا را نمونۀ یک کار جهادی خالصانه عنوان کرد و اظهار داشت: یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته است و ملت انقلابی ایران اسلامی در اطاعت از منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در قالب پویش مواسات و همدلی به میدان همراهی با مدافعان سلامت آمدند و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب به یادگار گذاشتند.

نمایندۀ مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های مجموعۀ بهداشت و درمان در مقابله با کرونا بیان داشت: کاری که مدافعان سلامت در این مدت انجام دادند با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست و قطعا در نزد پروردگار از اجر بالایی برخوردار خواهد بود ضمن این‌که مردم نیز به خوبی قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستند.

گفتنی است در این مراسم به همت حاج نعمت‌الله منفرد از خیرین حوزه سلامت منطقه با اهدای لوح و هدایای نقدی از مدافعان سلامت شهرستان زاوه قدردانی شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.