آغاز به کار چهارمین رویداد استارتاپی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ؛

پیش رویداد اولین ماراتون استارتاپی ملی زعفران با رویکرد سلامت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ۱۸:۰۷ | تعداد بازدید: 1028

همایش پیش رویداد چهارمین رویداد استارتاپی و اولین ماراتون ملی زعفران با رویکرد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور معاون آموزشی پژوهشی، معاون فرهنگی دانشجویی، اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و قائم مقام رویداد در این همایش با اشاره به نقش مهم استارتاپ ها در راهگشایی معضلات اقتصادی گفت: مهمترین رسالت دانشگاه ها در شرایط فعلی کشور تقویت توان تولید ملی و شتاب بخشیدن به حرکت چرخ های صنعت است و رویدادهای استارتاپی جایگاهی مهمی در این زمینه دارند.

دکتر حسن اژدری زرمهری در ادامه به شرح تاریخچه رویدادهای استارتاپی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پرداخت و بیان داشت: چهارمین رویداد استارتاپی در دانشگاه علوم پزشکی با یک کار جمعی در حال اجرا است و امسال با پرداختن به مقوله زعفران و با رویکرد سلامت ماراتون را در قالب ملی برگزار خواهیم کرد.

دکتر محمدرضا رضایی منش دبیرعلمی رویداد نیز در این همایش به تببین نقشه راه چهارمین رویداد پرداخت و اظهار داشت: زعفران به عنوان محصول استراتژیک منطقه تربت حیدریه شناخته می شود و دانشگاه به عنوان قطب تولید علم وظیفه دارد این محصول را در چرخه اشتغال دانش بنیان قرار دهد.

رضایی منش افزود: چهارمین رویداد استارتاپی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با محوریت زعفران برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد رونق علمی این محصول استراتژیک باشیم.

گفتنی است این همایش با حضور مسعود گوهری منش شتاب دهنده کسب و کار دانشگاه فردوسی برگزار شد و شرکت کنندگان با راهکاری شکل دهی کسب و کارهای نوپا آشنا شدند.

چهارمین رویداد استارتاپی و ماراتون استارتاپی ملی زعفران با رویکرد سلامت روزهای 17 و 18 بهمن ماه 98 در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

برچسب های خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.