کشف و معدوم سازی 3 هزار کیلوگرم پنیر غیرقابل مصرف در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۰:۱۴ | تعداد بازدید: 163

رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از کشف و معدوم سازی یک محموله 3 هزار کیلوگرمی پنیر غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

مهندس مهدی سعیدی با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه، این محموله که از مبدا کرمان به سمت مشهد در حرکت بود توقیف و مراتب جهت بررسی بیشتر به اداره سلامت محیط و کار بصورت تلفنی اعلام گردید.

وی عنوان داشت: پس از بررسی محموله مذکور مشخص شد حدود 3 هزار کیلوگرم از این محموله قابلیت مصرف نداشته و بایستی از چرخه مصرف خارج شود.

سعیدی با بیان این موضوع که سلامت مردم بخصوص در شرایط فعلی اولویت اصلی حوزه سلامت می باشد، از همکاری دلسوزانه برخی نهادها از جمله مقامات قضایی، تعزیرات حکومتی، نیروهای انتظامی بخصوص نیروهای ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند گزارشات تخلفات بهداشتی را از طریق سامانه 190 و یا شماره تلفن: 52241550 – 051 با اداره سلامت محیط و کار در میان بگذارند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.