وظایف کمیسیون تحول اداری
- پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح ها و برنامه های مصوب شورای عالی اداری ، ستاد برنامه ریزی تحول اداری کشور ، شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و وزارتخانه ذیربط
- زمینه سازی برای اجرای سیاستها ، راهبردها و برنامه های مصوب
- بررسی و برآورد اعتبار مورد نیاز برای اجرای 10 برنامه تحول اداری
- بررسی و تأیید طرح ها و برنامه های تحول اداری دانشگاه و ارائه پیشنهادهای سازنده به مراجع ذیربط ، متناسب با تکالیف تعیین شده در قانون مدیریت خدمات کشوری
- بررسی و پیشنهاد راهکارهای مناسب برای اجرای بهتر برنامه های تحول اداری
- بررسی و تأیید برنامه های آموزشی و پژوهشی ، انتخاب و انتصاب مدیران حرفهای و نتایج ارزیابی عملکرد دانشگاه و ارائه به وزارتخانه ذیربط یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور
- بررسی و تأیید همایش های مورد نیاز دانشگاه در سطوح مختلف تقسیمات کشوری طبق مقررات
- نظارت بر نحوه اجرای برنامه جامع اصلاح فرایندها و روش های مورد عمل و دولت الکترونیک در دانشگاه
- شناسایی وظایف و فعالیت های قابل واگذاری دانشگاه به بخش غیردولتی و ارائه پیشنهاد به مراجع ذیربط
- ارائه پیشنهاد برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی انسانی و مدیریت دانشگاه به مراجع ذیربط
- نظارت بر حسن اجرای واگذاری امور تصدی گری و چابک سازی دانشگاه
- تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و مستمر در مقاطع 6 ماهه از اجرای مهم ترین مصوبات و اقدامات کمیسیون تحول اداری دانشگاه و ارائه به شورای تحول اداری وزارتخانه ذیربط