میز خدمت حضوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

آخرین بروزرسانی: ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ۰۹:۲۷| تعداد بازدید: 1921

 

کارشناسان میز خدمت حضوری در واحدهای مختلف دانشگاه

 

ردیف

نام واحد ارائه دهنده خدمت

مسئول اجرا و پاسخگویی

شماره تماس

آدرس

1

ستاد مرکزی

خانم امیری

05152246029

تربت حیدریه -بلوار قرنی-قرنی یک

2

معاونت بهداشتی

خانم سلملنی

05152228027

تربت حیدریه -بلوار قرنی-بین قرنی 8 و 10

3

معاونت درمان

آقای نوروزی

05152239314

تربت حیدریه -بلوار قرنی-قرنی یک

4

معاونت آموزشی و پژوهشی

خانم مهدیان

05152226013(داخلی 218)

تربت حیدریه -خیابان رازی

5

معاونت دانشجویی و فرهنگی

خانم مهدیان

05152226013 (داخلی 218)

تربت حیدریه -خیابان رازی

6

مدیریت غذا و دارو

آقای حسینی

05152313070

تربت حیدریه - انتهای بلوار مدرس

7

شبکه بهداشت و درمان زاوه

آقای فرخنده

05153723096

دولت آباد – حاشیه جاده اصلی –سمت چپ

8

شبکه بهداشت و درمان مه و لات

آقای زارع

05156722203

فیض آباد – ابتدای بلوار پرستار

 

خدمات

 

ارتقاء آگاهی و آموزش الکترونیکی در حوزه سلامت   16041015000 

 

ارتقاء آگاهی و آموزش الکترونیکی در حوزه سلامت    16041015000    ویسایتبسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق    قوانین و مقررات    سوالات متداول    نظرسنجیemail  تلفن  پیام کوتاه    

 

 

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ۱۶۰۴۲۵۷۳۰۰۰ 

 

1- ایمن سازی و واکسیناسیون کشوری      16042573102   بسته اطلاع رسانی     بیانیه سطح توافق  ویسایت قوانین و مقررات    سوالات متداول    نظرسنجی   email  تلفن  پیام کوتاه    

 

 

 ارائه مجوزها و گواهی های بهداشتی اماکن 16042572000 

 

صدور مجوز آموزشگاههای بهداشت اصناف   16042572102   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق    قوانین و مقررات ویسایت   emailسوالات متداول تلفن  پیام کوتاهنظرسنجی

 

 

ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان علوم پزشکی ۱۸۰۶۲۵۸۴۰۰۰ 

 

1- ارائه خدمات ورزشی دانشجویان    17012584101    بسته اطلاع رسانی   ویسایت  بیانیه سطح توافق  email  تلفنقوانین و مقررات   سوالات متداول    نظرسنجی  پیام کوتاه  

 

 

ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان علوم پزشکی ۱۸۰۶۲۵۸۴۰۰۰ 

 

برگزاری اردوهای فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی    17022584102   بسته اطلاع رسانی     بیانیه سطح توافق     ویسایتقوانین و مقررات   سوالات متداول    نظرسنجی   email  تلفن  پیام کوتاه    

  

 

ارائه خدمات کتابخانه ای به دانشجویان علوم پزشکی ۱۶۰۵۲۵۸۶۰۰۰ 

 

1- امانت منابع و اسناد علمی علوم پزشکی    16052586101   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق     قوانین و مقررات   سوالات متداول    نظرسنجیویسایت   email  تلفن  پیام کوتاه    

  

 

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ۱۶۰۴۲۵۷۳۰۰۰ 

 

ارائه خدمات مشاوره ای پزشک خانواده    16042573104   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق  ویسایت قوانین و مقررات    سوالات متداول    نظرسنجی   email  تلفن  پیام کوتاه    

 

ارائه خدمات درمانی سرپایی   16022573105   بسته اطلاع رسانی     بیانیه سطح توافق    ویسایت قوانین و مقررات    سوالات متداول    نظرسنجی   email  تلفن  پیام کوتاه    

 

ارائه خدمات تصویربرداری     16022573109   بسته اطلاع رسانی     بیانیه سطح توافق ویسایت  قوانین و مقررات    سوالات متداول    نظرسنجی  email  تلفن  پیام کوتاه    

 

 

نظارت بر بهداشت اماکن تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی 16041018000 

 

نظارت بر بهداشت اماکن تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی   16041018000   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق     قوانین و مقررات   ویسایت emailسوالات متداول تلفن  پیام کوتاهنظرسنجی

 

 

 

 ارائه مجوزها و گواهی های بهداشتی اماکن 16042572000 

 

صدور تأییدیه بهداشتی اماکن تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی   16042572100   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق    قوانین و مقررات ویسایت   emailسوالات متداول تلفن  پیام کوتاهنظرسنجی

 

آموزش بهداشت عمومی   16042572101   بسته اطلاع رسانی    بیانیه سطح توافق    قوانین و مقررات ویسایت   emailسوالات متداول تلفن  پیام کوتاهنظرسنجی

 

قوانین و مقررات

 

جهت مشاهده قوانین و مقررات کلیک کنید

 

فرآیندها

 

فرم‌ها

 

شرح وظایف

 

1-دریافت مدارک و درخواست های مراجعین و ثبت آن در اتوماسیون

2- ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در رابطه با درخواست مورد تقاضا (بر اساس فرآیندهای احصاء شده و بارگذاری شده در صفحات هر یک از واحدهای تحت پوشش و مرتبط با حوزه فعالیت)

3- هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری

4- استعلام احراز هویت الکترونیکی  از سامانه برخط احراز هویت حسب تقاضای هر یک از واحدهای ارائه کننده خدمت

5-پیگیری و دریافت نتایج اقدامات انجام شده و اعلام آن به مراجعین 

6- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان  و ارسال آن به واحدهای نظارتی و یا راهنمایی آنان جهت مراجعه به اداره بازرسی ،پاسخگویی به شکایات  یا هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان حسب تقاضای متقاضی