تیم ایده‌پردازان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در بین برترین‌های فستیوال سلامت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۸:۴۹ | تعداد بازدید: 181

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه موفق شدند نام خود را در بین برترین‌های جشنواره و نمایشگاه ملی دستاوردهای فستیوال سلامت ثبت کنند.

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اعلام خبر فوق، گفت: در جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای فستیوال حوزۀ سلامت که در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برپا شد، ۱۶۲ محصول دانش بنیان تولید شده در حوزۀ سلامت به نمایش درآمد و همچنین 55 ایدۀ نوآورانه به داوری گذاشته شد که تیم ایده‌پردازان نوین‌آموز از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه توانست در بین 6 ایدۀ برتر این فستیوال قرار گیرد.

دکتر محمدرضا رضایی‌منش توجه به ایده‌پردازی و نوآوری را یک اصل مهم در سیاست‌گذاری حوزۀ آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برشمرد و افزود: رشد علمی کشور به‌ویژه در حوزۀ علوم پزشکی باعث استقلال ملی شده است و امروز ایران در زمرۀ تولیدکنندگان علم در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که این مهم با تلاش فعالان حوزۀ پژوهش و نوآوری محقق شده است.

گفتنی‌است تیم ایده‌پردازان نوین‌آموز دانشگاه علوم پزشکی را دکتر الناز خرداد از اعضای هیئت علمی و محمود قربانی دانشجوی مقطع کارشناسی رشتۀ علوم آزمایشگاهی تشیکل دادند و توانستند در بین 6 تیم برتر فستیوال سلامت که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، قرار گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.