پژوهش‌گران برگزیدۀ دانشگاه علوم پزشکی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۳:۴۰ | تعداد بازدید: 413

در مراسمی با حضور رئیس، معاونین، اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از پژوهش‌گران برگزیدۀ این دانشگاه تجلیل به‌عمل آمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این آئین با قدردانی از تلاش پژوهش‌گران دانشگاه گفت: پژوهش بایستی کاربردی و مبتنی بر نیاز جامعه باشد تا آثار آن در بهبود شرایط اجتماعی و توسعۀ جامعه ملموس باشد.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز دانشگاه و نقش ویژه پژوهش در نیل به اهداف این چشم‌انداز بیان داشت: در بخش سیاست‌گذاری و توسعۀ زیرساختی حوزۀ پژوهش شاهد رخدادهای مثبتی بوده‌ایم و با تلاشی که صورت پذیرفته است به دنبال رفع نقایص زیرساختی در این حوزه هستیم. از سویی باید تلاش کنیم تا در شبکه‌سازی پژوهشی با حوزه‌های موفق کشور ورود کنیم و با بهره‌گیری از دانش و تجربیات این مجموعه‌ها به سمت ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پژوهشی حرکت کنیم.

وی توسعۀ مرزهای دانش در پژوهش‌ را یک هدف بزرگ دانست که بایستی مدنظر پژوهش‌گران قرار بگیرد و اظهار داشت: پژوهش باید به شکل یک اقدام اساسی دیده شود. پژوهش‌گر وظیفه دارد تا با ارتقاء کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی به گره‌گشایی از مشکلات جامعه کمک کند و در این مسیر باید از تمام ابزارها و ظرفیت‌های نوین و موثر استفاده کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.