بیانیه توافق سطح خدمت

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۸:۱۵| تعداد بازدید: 70

 

مراجعین گرانقدر:

  1. تارنمای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه امکان دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات شما عزیزان را از طریق تکمیل فرم مربوطه در قسمت حوزه ریاست، بازرسی و پاسخگویی به شکایات را دارا می باشد.
  2. سامانه ملی 190  به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.
  3. در صورت نیاز به برقراری تماس با ریاست محترم دانشگاه می توانید از طریق سامانه پیامک 30003213 و یا تلفن شماره 05152226010 اقدام نمایید .
  4. درصورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.
  5. جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می توانید از طریق منوهای موجود در صفحه اصلی سایت دانشگاه به وبگاه مربوطه همان قسمت مراجعه نمایید.
  6. تارنمای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در صورت عدم وجود مشکل مخابراتی بصورت شبانه روزی در دسترس شما عزیزان می باشد. تلاش خواهد شد بروزرسانی های فنی وبسایت در کمترین زمان ممکن بر روی وبسایت اعمال گردد.
  7. تلفن پیامگیر 05152224646 (روابط عمومی) و سامانه پیامک 30003213 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز می باشد