زمانبندی و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۴ | تعداد بازدید: 501

ضمن تبریک موفقیت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، به اطلاع می رساند با توجه به شیوع بیماری کرونا ،  ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی و غیرحضوری صورت خواهد پذیرفت. لذا خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری جهت ثبت نام جدا خودداری فرمایید.ضمنا خواهشمند است به موارد ذکر شده در ذیل توجه فرمایید:

  1. مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه 29/10/1400 می باشد. با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا شروع ترم آتی ، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
  2. عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله انصراف پذیرفته شده می باشد.
  3. انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود توسط واحد آموزش انجام خواهد شد.
  4. برنامه کلاسی ، تاریخ شروع و نحوه برگزاری کلاس ها از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد . لطفا از هرگونه تماس در این خصوص با واحد آموزش جدا خودداری نمایید.
  5. با توجه به لزوم اطلاع رسانی موارد آموزشی به دانشجویان از طریق سامانه پیامکی آموزش ، خواهشمند است از تعویض پی در پی سیم کارت جدا خودداری نموده و لزوما یک شماره همراه به سامانه پیامکی حوزه امور آموزشی اختصاص داده شود.
  6. نام کاربری کد ملی و رمز عبور شماره پرونده پذیرفته شدگان می باشد.

 

نوع ثبت نام

گروه های داوطلبین

تاریخ

ساعت

ثبت نام اینترنتی

کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی

26 دی 1400 لغایت 29 دی 1400

24-8

 

 

جهت ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.( قبل از کلیک حتما توضحات ذیل را مطالعه نمایید)

 

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. فایل اسکن شده اصل مدرک دانشنامه یا گواهی موقت و يا گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي
  2. فایل اسکن شده اصل شناسنامه
  3. فایل اسکن شده اصل كارت ملي
  4. فایل اسکن شده مدركي كه وضعيت نظام وظيفه را مشخص مي كند (كارت پايان خدمت، کارت معافیت ، معافیت تحصیلی و...)
  5. فایل اسکن شده عكس
  6. فایل اسکن شده گواهی انجام طرح نیروی انسانی یا گواهی معافیت از آن
  7. اصل حکم مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت یا ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قيد و شرط سازمان متبوع مبني بر موافقت با ثبت نام و ادامه تحصيل
  8. فرم تکمیل شده شماره 1 و 2 ( تكميل شده توسط كليه پذيرفته شدگان )
  9. فرم تکمیل شده شماره 3 ( تكميل شده توسط كليه پذيرفته شدگان فارغ االتحصیل وزارت بهداشت)
  10. فرم تکمیل شده شماره  5 (تكميل شده توسط كليه پذيرفته شدگان)
  11. فرم تکمیل شده شماره 7 ( مخصوص پذيرفته شدگانی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی نشده اند)

*** با توجه به لزوم بررسی اطلاعات و مدارک ، لزوما باید اسکن مدارک واضح و خوانا باشد ، در غیر اینصورت ثبت نام پذیرفته شده لغو خواهد شد.

 

مراحل تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و نحوه ارسال به دانشگاه:

کلیه مشمولین نظام وظیفه و متقاضی دریافت معافیت تحصیلی موظف به مراجعه به آدرسhttps://vazifeh.police.ir  و مشاهده فیلم آموزشی جهت ثبت دریافت معافیت تحصیلی می باشند. اکیدا توصیه می گردد مشمولین الزاما فیلم آموزشی را مشاهده و سپس اقدام به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود در سامانه نمایند. (فرآیند ثبت درخواست به شرح ذیل می باشد)

 

نظام وظیفه

 

توجه : در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه فوق ، جهت دریافت معافیت تحصیلی ،  نسبت به انجام مراحل به شرح ذیل اقدام نمایند.

  1. دریافت و تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی (درج اطلاعات در فرم به صورت تایپ شده صورت گیرد )
  2. الصاق عکس به فرم درخواست معافیت تحصیلی
  3. اسکن و ارسال فرم فوق به آدرس education@thums.ac.ir
  4. دریافت فرم امضا شده از طریق ایمیل فوق توسط دانشجو ( حداکثر 72 ساعت پس از ارسال )
  5. ضمیمه کردن آخرین مدرک تحصیلی ( مدرک تحصیلی مقطع کاردانی) و مراجعه به دفاتر پلیس + 10
  6. اسکن و ارسال فرم معافیت تحصیلی دریافتی از پلیس +10 به آدرس education@thums.ac.ir

 

*** تذکرات مهم

  1. کلیه داوطلبان ملزم به انجام ثبت نام اینترنتی می باشند. عدم ثبت نام اینترنتی در زمان تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و ثبت نام دانشجو کان لم یکن تلقی می گردد.
  2. کلیه پذیرفته شدگان پس از تکمیل شدن فرایتد ثبت نام 48 تا 72 ساعت بعد ملزم به بررسی مجدد صفحه ثبت نامی خود می باشند .صحت ثبت نام تنها در صورتی مورد تایید است که تمامی ایکون های ثبت نامی از طرف دانشگاه مورد پذیرش  قرار گرفته باشد(رنگ سبز) و داوطلب پیام ثبت نام شما مورد تایید است را دریافت کرده باشد.( پیام در سامانه ثبت نامی ارسال میشود و به هیچ عنوان به شماره همراه داوطلب پیامی ارسال نمی گردد.) . در خصوص آیکون هایی که در سامانه ثبت نامی به رنگ قرمز درآمده است ، شخص موظف است نسبت به اصلاح آنها اقدام نمایند، در غیر این صورت پس از اتمام مهلت ثبت نام امکان ویرایش وجود ندارد و ثبت نام دانشجو لغو می گردد.
  3. پس از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه و مشاهده پیام ثبت نام شما مورد تایید است در سامانه ثبت نامی هم آوا ، کپی کلیه مدارک ( اشاره شده در ثبت نام اینترنتی ) و اصل فرم های ثبت نامی را با پست پیشتاز به آدرس تربت حیدریه ، خیابان فردوسی شمالی ، خیابان رازی ، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه  و کد پستی  9519633787 ارسال نمایید.خواهشمند است از ارسال اصل شناسنامه ، کارت ملی و اصل مدرک کاردانی به دانشگاه جدا خودداری نمایید  .
  4. ثبت نام دانشجو تا زمان تحویل مدارک تحصیلی به صورت مشروط می باشد .
  5. ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان پس از دریافت مدارک و بررسی و تایید از سوی آموزش دانشگاه انجام خواهد شد. بدیهی است، طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور ، در هر زمان از تحصیل واحد امور آموزشی دانشگاه ، ثبت نام دانشجو را "غیر مجاز" تشخیص دهد فورا از ادامه تحصیل فرد در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری بعمل خواهد آمد.
  6. در صورت محرز شدن عدم صحت اطلاعات درج شده در فرم ها و یا مدارک ثبت نامی در هر زمان از تحصیل ، ثبت نام دانشجو لغو می گردد.
  7. ادامه تحصیل به طور همزمان وبه هر شکل در تمام دانشگاه ها مجاز نمی باشد. در صورت تایید چنین موردی، از ادامه تحصیل  دانشجو در هر مرحله ای جلوگیری بعمل می آید.

 ***در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال در مراحل ثبت نام صرفا در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 با شماره 05152228023 -واحد آموزش و تحصیلات  تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه - در تماس باشید.

نوع اطلاعیه
اطلاعیه