از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون:

انجام 57۱ ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۱۱:۱۸ | تعداد بازدید: 470

رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در تشریح اقدامات این اداره در طرح سلامت نوروزی 1402 به انجام 571 ماموریت تا صبح روز ششم فروردین‌ماه خبر داد.

دکتر محمدجواد امیری در خصوص اقدامات اورژانس 115 در طرح سلامت نوروزی 1402 گفت: از 25 اسفندماه 1401 و همزمان با آغاز طرح سلامت نوروزی، 2654 تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس 115 تربت حیدریه برقرار شده که این تماس‌ها منجر به انجام 571 ماموریت شده است.

دکتر امیری اضافه کرد: 59 ماموریت نیروهای اورژانس 115 در این مدت مربوط به حوادث ترافیکی و حمل‌ونقل بوده است و لازم می‌دانم از همۀ هموطنان عزیز تقاضا داشته باشم تا در ایام سفرهای نوروزی با رعایت جوانب احتیاط از بروز حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جلوگیری نمایند.

رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به آماده‌باش کامل 21 پایگاه اورژانس در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه عنوان داشت: فاصلۀ نزدیک تا مشهد مقدس به‌عنوان مقصد اصلی بسیاری از مسافران محورهای مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سبب شده تا بی‌احتیاطی رانندگان نیز افزایش یافته و متاسفانه در کیلومترهای پایانی سفر به دلیل خستگی راننده، بروز تصادفات و اتفاقات ناگواری مشاهده شده است. از همین رو از کلیۀ عزیزانی که در محورها تردد دارند تقاضا داریم تا حتما استراحت کافی داشته باشند و با هوشیاری کامل وسیلۀ نقلیه را هدایت نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.