شناسایی ۱۸ مبتلا به کرونا در یک هفته؛

اوج‌گیری کرونا در مجموعهٔ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۰۸:۲۳ | تعداد بازدید: 367

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: متاسفانه در یک هفتهٔ اخیر شاهد اوج‌گیری دوبارهٔ کرونا بوده‌ایم و آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا افزایش یافته است.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور در خصوص آمار مبتلایان کرونا در مجموعهٔ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار داشت: در یک هفتهٔ اخیر ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در مجموعهٔ تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده و هم‌اکنون ۱۶ بیمار در بخش حاد تنفسی بستری هستند که ابتلای قطعی ۶ نفر از آن‌ها به کرونا مسجل شده است.

وی افزود: متاسفانه در این مدت یک نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بر لزوم توجه بیشتر به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و عنوان داشت: بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سرعت گرفتن چرخش ویروس در سطح جامعه کمک می‌کند و هرچقدر این بی‌احتیاطی بیشتر باشد، آسیب‌های جدی‌تری متوجه همهٔ افراد جامعه خواهد بود.

دکتر ابراهیمی‌پور تصریح کرد: کلیهٔ مراکز بهداشتی و درمانی در مجموعهٔ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به بیماران را دارند اما برای جلوگیری از گسترش موج بیماری نیازمند همراهی همهٔ شهروندان هستیم و امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به نکات توصیه‌شده، شاهد عبور از این موج بیماری باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.