دبیر قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عنوان داشت:

بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی زنگ هشداری برای موج نهم کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۰۸:۲۴ | تعداد بازدید: 527

دبیر قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: باتوجه به شیب ملایم و صعودی موارد ابتلا به کرونا، در صورت بی‌توجهی به اصول بهداشتی ممکن است شاهد موج نهم این بیماری باشیم.

الهام صفائیان با اشاره به دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی و نقش آن در سرعت بخشیدن به شیوع بیماری کرونا افزود: متاسفانه در نوروز امسال، شاهد کاهش چشم‌گیر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک هستیم که این یک زنگ هشدار جدی برای وقوع موج نهم کرونا به‌شمار می‌رود.

صفائیان اظهار داشت: به افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند توصیۀ اکید داریم که در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده نمایند و تا حد امکان نیز از حضور در این امکان خودداری نمایند. همچنین تاکید می‌شود افراد نسبت به تزریق واکسن کرونا (حداقل یک نوبت در سال) اقدام نمایند.

دبیر قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در پایان بر آمادگی کامل این دانشگاه در ارائۀ خدمات به بیماران تاکید کرد و عنوان داشت: کلیۀ مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و مراکز اورژانس‌ آمادگی کامل برای ارائۀ خدمت به مردم را دارند اما توصیۀ اول ما بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و امیدواریم با همراهی مردم عزیز در منطقه تحت پوشش دانشگاه، شاهد روزهای کم‌خطر و همراه با سلامتی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.