بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تربت حیدریه از بیمارستان آموزشی و درمانی امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۰۸:۴۴ | تعداد بازدید: 300

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تربت حیدریه از بیمارستان آموزشی و درمانی امام حسین (ع) بازدید کردند.

با دعوت دکتر محسن تدین سرپرست بیمارستان امام حسین (ع)، مهندس فرخ‌تبار شهردار، مهندس ریاحی رئیس و مهندس زاهدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی این مرکز درمانی قرار گرفتند.

دکتر محسن تدین در نشست همفکری و هم‌اندیشی که پس از این بازدید برگزار شد ضمن تبریک انتخاب شهردار جدید تربت حیدریه؛ خواستار مساعدت و همکاری شهرداری و شورای شهر با تیم مدیریت بیمارستان جهت ارائۀ خدمات بهتر به همشهریان عزیز شد و گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خوب شهرداری در موضوعات مختلفی از جمله: تهیه طرح فضای سبز بیمارستان، مدیریت پسماند، طراحی و اجرای ورودی اصلی، درخت‌کاری و ... بهره‌مند گردیم.

شهردار تربت حیدریه نیز در این نشست با اشاره به افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) و ظرفیت بالای این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی، آمادگی شهرداری را در جهت کمک به توسعۀ خدمات بیمارستان اعلام کرد.

مهندس وحید فرخ‌تبار بیان داشت: با توجه به موقعیت ویژه و خدمات مطلوب این بیمارستان در سال‌های آینده شاهد توریست درمانی و حضور مردم شهرهای همجوار به‌منظور انجام بهره‌مندی از خدمات درمانی خواهیم بود که این امر خود ظرفیت بسیار بزرگی در منطقه تربت حیدریه به جهت گردشگری سلامت ایجاد خواهد نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.