نمایندۀ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:

دلدادگی به حضرت زهرا (س) انسان را به دریای بیکران الهی وصل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۷ | تعداد بازدید: 153

نمایندۀ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی تربت حیدریه به‌همراه سرپرست و مدیر بیمارستان امام حسین(ع) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفتۀ گرامی‌داشت مقام زن و مادر و سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان از مادران و بانوان شاغل تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین صافدل در این بازدید گفت: دلدادگی به حضرت زهرا (س) و وصل شدن به خاندان اهل‌بیت، وصل به دریای بیکران الهی است و انسان را تا انتهای بیکران سعادت می‌برد.

نمایندۀ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان داشت: مادران باید حضرت فاطمه زهرا (س) را در زندگی خودشان یک الگو قرار دهند تا زندگی بهتری داشته باشند و به سعادت برسند. 

دکتر محسن تدین سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) نیز در این بازدید گفت: جایگاه زنان در جامعه یکی از نقش‌های برجسته‌ است که نصیب انسان می‌گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به‌خصوص مادران است.

وی ادامه داد: بانوان شاغل در بیمارستان از پاداش الهی دو برابر بهره می‌برند یکی کار در بیمارستان و تلاش در جهت تسکین آلام و نجات انسان‌ها و دیگری تلاش در عرصۀ تربیت فرزند و خانه‌داری که این خود اجر دو برابر برای آنان به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است در این برنامۀ فرهنگی با اهداء شاخه گل از بانوان همکار در بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.