پیام تبریک رئیس دبیرخانۀ مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به‌مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۱:۵۵ | تعداد بازدید: 64

رئیس دبیرخانۀ مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با صدور پیامی فرا رسیدن بیست و دوم مرداد‌ماه روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر محمدحسین دلشاد آمده است:

اختصاص این روز به نام تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی بیانگر حساسیتی است که به آن داده شده است و اینک بر تشکل‌ها و نهادهای اجتماعی است که در این شرایط حساس با هوشیاری و‌ درایت لازم در چارچوب منافع ملی به نقش‌آفرینی بپردازند.

لزوم مشارکت مردمی در ارتقاء خدمات نظام سلامت امری مسلم و اجتناب‌ناپذیر است و اساساً بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی نظام سلامت یک کشور امکان‌پذیر نیست، بر همگان آشکار است که در شرایط بحرانی مانند انواع همه‌گیری‌ها نقش مشارکت اقشار مختلف نمود بیشتری پیدا می‌کند و عبور از این‌گونه بحران‌ها بدون همراهی، همبستگی و همدلی آحاد جامعه امکان‌پذیر نیست.

اینجانب این روز را به تمامی فعالان مشارکت‌های اجتماعی تبریک عرض نموده  و سلامتی خیرین سلامت و تشکل‌های مردم نهاد و اجتماعی را از خداوند منان خواستارم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.