وظایف کمیته مدیریت عملکرد
این کمیته برای اجرای برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداری (موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاریخ 20/1/1393 شورای عالی اداری) و فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای سازمانی و دستگاه ها تشکیل می گردد.
اهم وظایف کمیته مدیریت عملکرد
- راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد دستگاه.
- تدوین معیار ها ،شاخص ها و روش ارزیابی برنامه های دستگاه (بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت)
- مقایسه نتایج ارزیابی ها و تحلیل دوره ای آن ها و ارایه گزارش به شورا.
- تهیه برنامه نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دستگاه.
- تعیین موضوعات محوری نظام اداری نظیر :بهره وری و کیفیت ،شفافیت،پاسخگویی و مشارکت مردم،تعریف روش سنجش هر یک از موضوعات فوق،تحلیل عملکرد دستگاه و ارائه گزارش به شورا.